Niin, voiko? Luulen nyt törmänneeni tarkertuvaan ystävätyyppiin.

Eräs ystäväni, jonka olen tuntenut kolme vuotta on alkanut, noh, hieman takertuvaksi. Voisin ehkä kertoa tästä hieman taustaa..

Tytön vanhemmat ovat eronneet, eivätkä ole enää puheväleissä keskenään sekä molemmilla on jo uusi perhe. Tietääkseni hän tulee kuitenkin molempien vanhempien kanssa toimeen ja kaikki on hyvin. Kolme vuotta sitten tutustuin tähän kun päädyimme samalle luokalle. Vuoden kuluttua aloitimme yhdessä teatteri-harrastuksen, jossa opimme tuntemaan toisiamme paremmin ja paremmin, meistä tuli oikein hyviä ystäviä. Sitten tämän ystäväni paras ystävä muutti kaupunkimme keskustaan kaupunginlaitamilta ja sai uusia ystäviä.. Tämä takertuvainen ystäväni sitten alkoi tilittämään minulle akikesta, mikä on ihan okei, hei, mehän ollaan ystävii! Minusta on tosi mukavaa jutella ja minulle voi kertoa kaiken jne jne., mutta nyt, äsh, siirryttyäni lukioon haluaisin niin kovasti tutustua ihmisiin, mutta tämä ystäväni tavallaan vaatii, että olen hänen kanssaan koko ajan.. Hän ei halua, ymmärtääkseni, tutustua uusiin ihmisiin, mutta minä halauan.. Kaiken lisäksi hän suuttuu erittäin helposti, enkä jaksaisi tapella.. Kuitenkin haluaisin luoda ihmissuhteita ja laajentaa kaveripiiriä, enkä vain aina olla hänen kanssaan!