Juuu, lukiossa on nyt koeviikko nro 2..HHH..  Ei vaan aina jaksais, ois niin paljo muutaki tekemistä ku lukee, eikä se lukeminen kyllä inspiroikaan (toisaalta mitä tekemistä minulla nyt edes oliskaa :s) Ehkä mulla on nyt  joku syys- ja pimeysmasennus päällänsä.. Tai ei ehkä masennus, mut.. Jotenki valosammalla ajalla vaan tuntu et on kauheesti virtaa ja jaksais tehä jotain juttui, mut nyt ku on pimee syksy, ni ei vaan kiinnosta, ei huvita..

Mua ketuttaa seki ku ei oo miestä, EI OLE!! Mä tarviin miehen.. Kavereil on poikaystävät, tai jotain juttuu tai sit ne valittaa ku miehii pyörii niin monta ja sit se ykkönen ei ookkaa enää ykkönen vaan nyt siel hännillä.. JEEESUUUSS.. Mull ei oo mitään, ei yhtään mitään, ei miestä, ei elämää.. En mä tiiä mikä mussa on vikana.. Ehken viehätä ulkosesti tai sit oon vaan NIIIIIN outo tapaus, et HUHHHUH!!!!!! Ehkä oon vähä kumpaakin.. :SS Mut kai mun nyt jollekki pitäis kelvata, herranjestas.. En mä nyt sentään ihan hirveen ällöttävä otus ole!!! JUUUU. Mies kiitos!