Lukioelämää osa 5<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

Loma! Puoli vuotta lukiota takanapäin!

 

Jo on aikakin pitää hieman pidempi loma ja rentoutua kunnolla!

 

Eivät ne opettajat meitä kuitenkaan siellä koulussa viimeisellä viikolla helpolla päästäneet, sillä olivat ajoittaneet koeviikon juuri sopivasti joulun alle (varmaan kokeet menevätkin hirmu hyvin kun ajatukset harhailevat lahjoissa ja herkullisissa joulu ruuissa).

 

Viimeinen koe oli siis perjantaina 19.12, kun lomalle päästiin 20. päivä. Oli se mukava kävellä kirkosta lauantaiaamuna tietäen, että tässä nyt on muutama viikko lomaa eikä tarvitse ajatella yhtään minkäänlaisia matemaattisia yhtälöitä tai minkälainen on psyykkisfyysissosiaalinen ihminen!

 

Koeviikosta en kyllä osaa kertoa oikein mitään.. Kai se ihan hyvin meni ottaen huomioon, että olen sairastunut johonkin omituiseen kuumeeseen, joka alkoi koeviikon alussa ja joka kiusaa minua vieläkin!! :s

 

No mutta pääasia on nyt se loma! Ah, mikä sana se ”loma” on.. Varsinkin joululoma! Rakastan joulua! <3 :) Huomenna on jouluaatto, jolloin olenkin kotona (uskoakseni) sitten onkin joulun ja uuden vuoden väliset päivät jolloin olen suunnitellut näkeväni kavereita ja muutaman sellaisenkin vanhan kaverin joita en ole nähnyt pitkään aikaan.. Uutena vuotena.. No, olen saanut kutsun yhden kaverin bileisiin, mutta en vielä tiedä pistävätkö vanhempani minut käsiraudoilla kiinni olohuoneen sohvaamme (näin kuvainnollisesti) ja kieltävät minua lähtemästä yhtään minnekään vai asettavatko he minulle kotiintulo ajaksi klo 22.00.. (vanhempani ovat ehkä hieman liian ylihuolehtivaisia (varsinkin isäni!!!)) :D Mutta jollen pääse niihin bileisiin, lupaan (uuden vuoden lupauksena) pitää heidän kanssaan vuoden mykkäkoulua! :D

 

 

Mut hei, kaikille HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2009!!!